Kereső Panel

Menü Panel

Ajánlataink

Cartour Plusz

Útvonal tervező

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Az alábbiakban segítségképpen felsoroljuk vendégeink gyakran feltett kérdéseit. Amennyiben mégis további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.

Mit érdemes tudnom a CARTOUR-ról?

A CARTOUR 1991-ben alapított utazási iroda, amely mára Magyarország egyik meghatározó utazási irodájává vált. Több mint 50 alkalmazottal, budapesti központi irodával, továbbá vidéken és a fővárosban számos fiókirodával rendelkezik. Kiemelt jelentőségű a sí turizmus, a kulturális körutazások és az üzleti utaztatás. Irodánkról, ajánlatainkról és szolgáltatásainkról további részletek itt.

Hogyan foglalhatok a CARTOUR-nál szállást?

Személyesen fiókirodáink valamelyikében, vagy internetes oldalunk alapján e-mailben. A címek és elérhetőségek a Kapcsolat menüpont alatt találhatóak.

Milyen feltételekkel utazhatok a CARTOUR-ral?

Az Általános Utazási Feltételeink menüpont alatt találhatja a részletes leírást, ahol az idevonatkozó általános feltételeket a különböző szolgáltatásokra, utazásokra, országokra vonatkozóan leírjuk. Ilyen feltételek külön a Síelés kapcsán merülnek fel.

Miért kell részletes adatokat megadnom magamról a foglaláshoz?

A hatályos jogszabályok szerint számlát és részvételi jegyet (voucher) kell kiállítanunk utasaink részére. A pontos név (az utazási okmányokban szereplő módon) és lakcím (ideértve emelet/ajtó) feltétlenül szükséges a számla kiállításához, valamint esetleges postázásához. Sok esetben (pl. repülőjegy kiállítása, biztosítás kötése, gyerekkedvezmények érvényesítése) a születési dátumra is szükség lehet. E-mail címet ajánlatok küldéséhez vagy foglalások konfirmációihoz, telefonszámot pedig egy adott érdeklődés pontosításához, a kapcsolattartáshoz kérhetik kollégáink.

Hogyan értelmezendőek a szállások árai az ártáblázatban?

Az árakat különböző módokon adtuk meg, melyekről információt az adott ártáblázat bal felső oldalán látja. (Pl.: per fő per nap, per fő per turnus, per hét per apartman/ház, stb.) A különböző árazások oka, hogy partnereink (a szállásadók és szállásüzemeltetők, szezonoktól vagy országoktól függően), különböző módón adják meg irodánk részére az elszámolási, ill. foglalási lehetőségeket.

Hogyan látom, hogy milyen szolgáltatások, szabadidő-eltöltési lehetőségek vannak egy adott szálláson?

A szállások oldalán kattintva olvashatja el az vonatkozó információkat (pl. étterem, szauna, uszoda, golf, stb.). Ugyanakkor az ország- és régió-, ill. városleírás tartalmazhat kirándulási tippeket is, ahová érdemes a tartózkodása alatt ellátogatni.

Mit jelent az, hogy CARTOUR régió?

Weboldalunkon ezzel a kifejezéssel azokat a régiókat jelöljük, ahol irodánk ajánlatai vannak. Azaz nem az adott ország meglévő hivatalos földrajzi régióit soroljuk fel.

Mi az a CARTOUR plusz?

Olyan speciális szolgáltatás, melyre irodánknak jellemzően kizárólagos (esetenként csak szűk kör részére biztosított) megállapodása van a szálláshellyel, tehát csak a CARTOUR utasai kapják meg az adott szolgáltatást. (Ez történhet további térítések nélkül, vagy adott speciális / akciós áron.)

Hogyan találok olyan szállást, ahová házi kedvencemet (kutyámat, macskámat) is magammal vihetem?

Miután a Szálláskereső-dobozban kiválasztotta az országot és/vagy régiót, alkalmazza a részletes keresőt, azon belül is a Szolgáltatások alatt jelölje be a Háziállat vihető részt. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a házi kedvenc nyaraltatása az adott szálláson, szinte mindig extra díj megfizetésével jár, melynek mértéke kb. 5-10 Euro per nap per kisállat között változik. Pontos információkért kérjük, keresse kollégáinkat.

Miért nem látok néhány szálláshoz fotót vagy leírást?

Weboldalunk tartalma folyamatos változik, azokat moderátoraink állandóan frissítik. Az ideiglenesen hiányzó adatokért, fotókért, leírásokért megértésüket kérjük. Amennyiben sürgős döntéshez azonnal szeretné látni a hiányzó információkat, kérjük, keresse kollégáinkat. Praktikusan a webről indított lekérdezéskor a sablonban található megjegyzés mezőbe írja be, hogy email-en milyen adatokra van szüksége, amelyet kollégáink a legrövidebb időn belül eljuttatnak Önnek.

Hogyan jutok információhoz az odautazást illetően?

A szállások oldalán ikonokkal jelöljük a javasolt, ill. lehetséges utazási lehetőségeket (pl. autóval, autóbusszal, repülővel, stb.). Ugyanakkor a hasznos linkek menüpont alatt számos információs oldalt teszünk elérhetővé, mint pl.: vonat-, autóbusz- és egyéb menetrendeket.

Köthetek-e utazási biztosítást a CARTOUR-nál?

Természetesen, különböző biztosítási megoldásokat ajánlunk, nagynevű biztosítókkal a háttérben. Felhívjuk figyelmüket, hogy olyan speciális biztosításokat is ajánlunk, melyek kimondottan síelésre, búvárkodásra vagy egyéb különleges sportokra vonatkoznak. Irodánk által ajánlott biztosításokat a nyitóoldalon a Biztosításkötés menü alatt érheti el.

Vásárolhatok-e repülőjegyet a CARTOUR-nál?

Természetesen. A repülőjegyekre vonatkozóan használja a keresőt, melyet a nyitó oldal felső vízszintes menüjében talál, a Repülőjegyek menüpont alatt.

Kihez fordulhatok akkor, ha utazásom közben baleset vagy egyéb baj ér?

Amennyiben rendelkezik érvényes baleset-, betegség- és poggyász (BBP) biztosítással, minden káreseményt a biztosításában szereplő ügyeleti telefonszámon kell bejelentenie. Ezen telefonszámok éjjel-nappal hívhatóak, és jellemzően magyar nyelven fogadják a biztosítottak hívásait. Baj esetén minden körülmények között jelentenie kell, ha használni szeretné biztosítását. Ellenkező esetben csak korlátozott módon vállal felelősséget a biztosító. A részleteket kérje kollégáinktól, illetve megtalálja az Ön által megvásárolt biztosítást szolgáltató társaság honlapján.

Bizonyos károk, bajok előfordulása esetén (lásd az Általános Feltételek, ill. Utazási Szerződésben), természetesen, irodánkhoz is fordulhat (illetve pl. kulturális körutazásaink során az idegenvezető is rendelkezésére áll). Ezen kívül az adott országokban lévő nagykövetségek telefonszámait az országokról szóló információk között listázzuk.

Hogyan jutok nyomtatott katalógushoz?

Nyomtatott katalógusunkat elérheti bármelyik fiókirodánkban. Válassza ki az Irodáink / Kapcsolat menüpont alatt az Önhöz legközelebbi irodát.

Mikor és milyen akciók vannak a CARTOUR-nál?

Rendszeres First minute, Last minute és szezonális akciókat ajánlunk vendégeink számára. Amennyiben szeretne ezekről folyamatos tájékoztatást kapni, kérem, iratkozzon fel hírlevelünkre. (Lásd: hírlevél feliratkozás).

Fizetési feltételek és a megrendelés menete, ütemezése

Az alábbiakban összegezzük a legfontosabb információkat, amelyek leendő vendégeink részére a fizetéssel és a megrendelések véglegesítésével kapcsolatosak. Kérjük, hogy a lenti pontokat figyelmesen olvassák át.

1. Egyeztessen az internetes oldalunk, nyomtatott katalógusaink információi alapján e-mail-ben, telefonon vagy személyesen irodánk munkatársaival a megrendelés részleteiről. Az egyeztetést követően kollégáink megküldik Önnek a megrendelőlapot, valamint a részvételi feltételeket. Ellenőrizze le az utazáshoz tartozó megrendelőlapot. Kérjük, olvassa el az utazási szerződést, mivel a megrendelés feladását az utazási szerződésben foglaltak elfogadásának tekintjük. Az aláírt megrendelőlap továbbítása megrendelésnek minősül, így annak lemondási feltételei megegyeznek az útlemondás feltételeivel is. Egyeztetés után munkatársaink visszaigazolják Önnek foglalását. E-mailben vagy faxon eljuttatjuk Önhöz a visszaigazolás, pénzügyi elszámolás elnevezésű dokumentumot, amely minden további információt és teendőt tartalmaz.

2. Az on-line módon megérdeklődött és visszaigazolt utazást max. 3 munkanapon keresztül tudjuk fenntartani Önnek. Ezen időszak alatt kell Önnek megfizetnie az előleget a foglalás véglegesítéséhez. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy ez az opciós időszak 3 napnál rövidebb lehet, amennyiben irodánk partnere rövidebb opciós határidőt ad. A rövidebb opciós határidőről minden esetben külön tájékoztatást adunk. A rövid opciós határidők miatt javasoljuk, hogy konkrét érdeklődést akkor küldjön irodánknak, ha az előleg összege rendelkezésére áll, illetve a lekérést követő időszakban Ön email-elérhetőséggel rendelkezik.

3. Az előleg mértéke a teljes részvételi díj 40%-a: ezt a rendelés feladását követő 3 munkanapon-, illetve a jelzett opciós időn belül kell megfizetnie, az alábbi módok valamelyikével:

  • Az irodáinkban személyesen
  • Készpénz befizetési megbízással a CARTOUR Kft. számlájára. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, befizetéséről azonnal értesülünk, így mihamarabb véglegesíthetjük foglalását.
  • Átutalással a CARTOUR Kft. számlájára.
  • További fontos hivatkozás: Minden fizetés esetén, a megjegyzés rovatba hivatkozzon a számlaszámra és a szállás pozíciószámára (mely tartalmazza a szállásra és országra vonatkozó információt rendszerünkben) és amennyiben lehetséges, az utazás terminusára, pl.: 2008/12/01-07. Ez nagyban felgyorsítja az előleg és a hátralék összeg befizetésének azonosítását, amely az Ön érdekét szolgálja. Foglalása csak akkor válik véglegessé, ha az előleget a rendelés feladását követő 2 munkanapon belül megkapjuk. Amennyiben a pénzügyi tranzakció ennél több időt venne igénybe, úgy 2 munkanapon belül fax-másolat vagy e-mail-ben scannelt másolat megküldését kérjük, mely alapján tartjuk foglalását.

4. Az indulási időpont előtt 30 nappal a részvételi díj hátralék összegét, ill. a teljes részvételi díjat kell kiegyenlíteni, a fenti pontokban leírt módok valamelyikével. Amennyiben a megadott határidőn belül nem érkezik meg hozzánk a befizetett részvételi díj, megrendelésének biztosítására garanciát nem vállalunk. (Irodánk ez esetben jogosult a kárenyhítés érdekében eljárni, akár a megrendelt szolgáltatást lemondani, kötbért felszámolni.)

5. First minute, Last minute és egyéb akciós ajánlatok esetében nem áll módunkban több napos opciót biztosítani. Ilyen esetekben a férőhelyeket érkezési (fizetési) sorrendben értékesítjük. Amennyiben az indulási időpont a rendelés feladásához képest 35 napon belül van, a teljes részvételi díjat egy összegben kell befizetni. Természetesen a rendelés feladása után elküldött visszaigazolásban minden teendőt részletesen leírunk.

6. A teljes részvételi díj befizetését követően adjuk át Önnek az utazáshoz szükséges dokumentumokat az indulást megelőző egy héten belül. Ezekkel a dokumentumokkal veheti át részvételi jegyét, és igazolhatja az utazáson való részvételi jogát. Amennyiben a fizetéssel és foglalással kapcsolatosan bármilyen további kérdése volna, hívjon bennünket!

Kövess minket

Árfolyamok

= HUF